Logo IB3N
X

Els colombians residents a Menorca voten, per primera vegada, sense moure’s de l’illa

El consolat habilita una mesa electoral al Consell perquè no s'hagin de desplaçar a Mallorca

13/03/2022

Els colombians residents a Menorca voten, per primera vegada, sense moure’s de l’illa

148

Jornada electoral a Colòmbia i per primera vegada, els colombians residents a Menorca poden votar sense haver de desplaçar-se a Mallorca. El consolat ha habilitat una mesa electoral a la seu del Consell Insular on avui està previst que emetin el seu vot més d’un centenar de ciutadans de Colòmbia, que s’han hagut de registrar prèviament. Una fita per a la comunitat colombiana a Menorca formada per 2.000 persones. Algunes d’elles reconeixen que, en eleccions passades, s’han vist obligades a renunciar al seu dret a vot davant la impossibilitat de desplaçar-se.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella