Un 60% de l’alumnat del CEIP Son Pisà no ha anat avui a classe com a protesta per la incorporació de Miquel Roldán
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
Més aparcament i més activitats dinamitzadores, entre les peticions dels comerciants per continuar amb les portes obertes
L’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia assegura no haver rebut cap queixa formal per part del gremi de comerciants, però creuen que la solució a aquestes demandes podria ser la transformació per a vianants del centre del poble, així com una via de circumval·lació als afores.
Alguns locals del carrer principal de la localitat es traspassen… Segons expliquen els afectats per la manca de places d’estacionament i per les llargues coes que es formen en el semàfor de l’església, sobretot a les hores punta de la temporada turística, a l’estiu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
S'ha detengut el seu destinatari, de 41 anys, per tràfic de drogues
El procés afectarà prop de 400 treballadors i es desenvoluparà en paral·lel a la definició de la RLT