Rubén Díaz dona visibilitat a través de les xarxes socials a persones en situació de vulnerabilitat i activa la solidaritat
Els darrers anys ha ajudat a sortir del carrer vint-i-dues persones
Aquesta aturada pot pertorbar el trànsit aeri a tot Europa, ja que molts vols passen per la zona de control de la capital francesa
228
Els controladors aeris de la regió de París han convocat una vaga a partir de diumenge, dia 27 de març, a les les 17.00 hores. Aquesta aturada pot pertorbar el trànsit aeri a tot Europa, ja que molts vols passen per la zona de control de la capital francesa.
Eurocontrol informa que es posaran en marxa mesures per mitigar l’impacte de la vaga. Previsiblement, es desviaran vols per altres zones de l’espai aeri europeu no afectats per la vaga. L’aturada dels controladors de París ha estat convocada durant vuit dies, des del 27 de març fins al 4 d’abril a les 4 de la matinada.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els darrers anys ha ajudat a sortir del carrer vint-i-dues persones
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros