Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Han triat un dels indrets més emblemàtics del municipi: el jaciment talaiòtic de Son Fornés
Els cossiers de Montuïri han tornat a ballar amb motiu de la revetlla de Sant Bartomeu. Per segona vegada, ho han fet sense públic a un dels llocs més emblemàtics del municipi, el jaciment talaiòtic de Son Fornés.
Les xarxes socials han tornat a ser l’únic testimoni de la celebració. Per als cossiers, però, els balls no han estat els mateixos sense l’escalfor del poble. El dimoni també s’ha quedat sense corregudes i això ha fet que enguany no s’hagin sentit els crits de “Banya Verda, rostoll”.
Aquesta és el segon dia de l’any que els cossiers ballen. El passat 15 d’agost ho van fer al puig de Sant Miquel. Aquest dilluns els cossiers tornaran a ballar durant l’ofici dins l’església de Montuïri per celebrar el patró. Però una vegada més serà sense públic.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat