Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'Associació de Firaires ha convidat les persones amb discapacitat a colcar debades
Algunes entitats com Aspace, Aproscom, Asnimo i Prodis, entre altres, han estat convidades a la Fira del Ram sense haver de pagar per pujar a les atraccions. L’Associació de Firaires cada any tanca un dia la fira per als usuaris amb discapacitat. En gaudeixen molt, tot i que les entitats demanen que no se’ls encaixoni i que puguin anar qualsevol altre dia. I de fet, així es farà l’any que ve: “Tendran els tiquets de franc, però podran venir el dia que triïn i amb els seus familiars, si volen”, ha dit José Manuel Clavijo, en nom dels firaires.
El Ram té alguns dies sense música ni botzines, sense renou: enguany aquests dies són el 20 i el 25 de març i el 2, 7, 15 i 24 d’abril. De moment, la fira no ha anat gaire bé per mor dels dies de pluja, però estarà oberta fins al 27 d’abril.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals