L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
EMAYA ha editat un llibre per commemorar la construcció dels dos embassaments
EMAYA ha editat un llibre per commemorar els 50 anys dels embassaments de Cúber i el Gorg Blau. En un principi, es plantejaven com una font d’energia elèctrica, però davant la creixent població i el boom turístic que vivia Mallorca a principis dels anys 70, finalment es varen projectar com una manera d’abastir d’aigua potable l’illa.
La publicació recull la història de la construcció del embassaments, que s’inicià a finals dels anys 60 i finalitzà l’any 1972. S’hi inclouen també imatges poc conegudes de les obres i de la zona dels embassaments abans de la construcció dels pantans. També s’explica el cicle de l’aigua des dels embassaments fins a les nostres cases, passant per la planta de tractament de Lloseta, els dipòsits de So n’Anglada i per Son Tugores.
En una primera tirada se n’han editat 1.500 exemplars, que es distribuiran a totes les biblioteques de Palma i de Mallorca. També estarà disponible en versió digital al web d’EMAYA a partir de la presentació.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues