Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
A Mallorca n'han tancat 10 com a conseqüència de la crisi sanitària
El Govern ha anunciat aquesta setmana que podran reobrir els locals d’oci infantil a partir de dissabte que ve. Els empresaris, però, són un mar de dubtes.
Mercedes és una d’elles. Fa mesos no encén el llum per posar en marxa el seu negoci a ple rendiment. És una de les afectades per la prohibició d’obertura dels parcs Infantils, però encara ha duit sort: 10 com elles a Mallorca han tancat, i 3.000 a tot Espanya.
El sector va protestar de valent durant setmanes i el Govern ha hagut d’acceptar que puguin tornar a obrir els negocis, això sí, amb restriccions. Aquest és, justament, el problema en un negoci d’aquesta classe: no saber el nombre exacte de gent, entre infants i pares, que hi pot haver a l’edifici.
Els membres de l’Associació es reuniran dimarts amb el Govern per aclarir dubtes i saber si, d’aquí 7 a dies podran gaudir, un altre pic i després de mesos d’absència, de l’alegria dels infants jugant als parcs.
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia