Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Descarten ser focus d'infecció perquè fa mesos que romanen tancats i culpen les festes il·legals
La Federació Nacional d’Empresaris d’Oci i Espectacles “España de Noche”, integrada per l’Associació Balear de l’Oci Nocturn, reclama al Govern central mesures que ajudin a pal·liar el tancament per la pandèmia.
A través de la Confederació Espanyola d’Organitzacions Empresarials, pretenen negociar amb l’executiu mesures per ajudar a suportar el lloguer dels locals, l’IVA del 4 per cent quan torni l’activitat, l’exoneració de taxes locals com la de fems, i allargar el període de devolució dels crèdits ICO per a empresaris d’un a tres anys.
Els empresaris descarten ser focus d’infecció perquè fa mesos que romanen tancats i culpen les festes il·legals dels nous brots. El vicepresident de la Federació Nacional “España de Noche”, Jesús Sánchez, ha posat l’exemple d’Aragó, “que fa un mes i mig que els locals estan tancats i ara estan vivint per desgràcia un repunt important”. Sánchez ha apuntat cap a “les festes que es produeixen sense cap classe de control”, ha conclòs.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat