Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El bon temps ha animat, sens dubte, a dinar fora de casa
El bon temps d’aquest dilluns festiu convidava a sortir al carrer, a passejar i a dinar fora de casa. Les sensacions dels restauradors alcudiencs en el darrer dia de pont són molt bones. Malgrat no estar tot obert, és imprescindible reservar.
I amb un mar en calma, sol i, fins i tot, calor intensa en alguns moments, ningú vol deixar escapar un dia com aquest al barri des Portitxol. Pimem valora en positiu el pont. I també exposa que ja es nota més demanda pel que fa als dinars i sopars d’empresa, que no es fan només en divendres i dissabte. El que queda clar és que molts ja han donat el sus a les festes.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare