La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
71 persones en tot l'estat participaran en les estades formatives del programa CULTIVA 21
Els joves agricultors lideren més d’un 23% de les explotacions ecològiques de Balears
Dos joves agricultors de Lleida i Burgos han passat la setmana a l’explotació mallorquina de Son Jover per aprendre la seva manera de fer feina. Són dos dels quatre participants del programa CULTIVA 21, d‘estades formatives per joves agricultors i ramaders que cerquen l’intercanvi de coneixements i garantir el relleu generacional al camp.
És una iniciativa que finança el Ministeri d’Agricultura i en la qual participaran uns 70 agricultors i ramaders a tot Espanya.
Na Maria, per exemple, és una jove agricultora i apicultora de Burgos. Fa 5 anys feia feina de misser, però va canviar la seva vida pel camp. Aquesta setmana l’ha passat a Mallorca i ha après com fan feina a la formatgeria Son Jover d’Inca. En Mateu n’és un altre exemple, fa dos anys es va posar al capdavant de l’explotació familiar, a Lleida, i ha triat Inca per formar-se aquesta setmana.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
En l'operatiu hi participen un centenar d'agents de la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària
Intentava avisar un camioner per evitar xocar contra el seu vehicle, però ha acabat rebent l'impacte