Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Tot i les limitacions d'espai, l'aposta pel teletreball els permet tirar endavant
Els espais de treball en cooperativa, el coworking, esquiven com poden els efectes negatius de la pandèmia. A Eivissa alguns d’aquests establiments comencen a refer-se, després d’un estiu molt dur, gràcies, entre d’altres, a l’opció del teletreball, que no tothom pot fer des de ca seva.
El coworking permet compartir entre diversos autònoms les despeses econòmiques d’una oficina i disposar d’espais de reunió, una opció molt cercada pels emprenedors, encara més en la situació actual.
Per abordar la situació i les perspectives de futur del sector, hem parlat amb els responsables de Origen Cowork Ibiza i de Cowork Group Ibiza.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada