Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

En són 300, se'ls han convocat per telèfon i se'ls ha ofert fer-se la prova, que és voluntària i gratuïta
Als 300 estudiants – 166 de Menorca, 124 d’Eivissa i 15 de Formentera – els han convocat per telèfon i se’ls ha ofert fer-se la prova, que és voluntària i gratuïta, durant tot el dia d’avui a l’aula magna de l’edifici Guillem Cifre de Colonya. Els que aquest matí han acudit a la crida feta pel Servei de Salut del Govern tenien molt clar que ho feien per poder passar les vacances de Nadal amb tranquil·litat. Fer-se la prova i que aquesta surti positiva pot suposar no poder tornar a casa, però és un risc que tenen assumit.
El Govern, a més, ha incrementat de 67 a 212 el nombre de centres concertats on els residents illencs es podran fer la prova PCR abans de tornar a les Illes, després de viatjar a altres regions d’Espanya. En el cas de Catalunya, per exemple, s’ha passat de 2 centres situats a Barcelona, a 16 repartits per diversos indrets de la geografia catalana.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors