Hauser & Wirth Menorca obre una nova temporada amb una mostra de Martin Creed i ple absolut en el primer dia
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
La pandèmia, segons projecte jove, ha repercutit en una reducció en el consum de drogues i alcohol
139
Ara que les mesures es relaxen, molts de joves tenen la sensació que han de recuperar el temps perdut. Però els experts en jovent i addiccions alerten que l’ansietat per repescar les festes no viscudes no ha de fer que incorrin en conductes de risc.
És el pensament que creua el cap de molts de joves. Quan s’acaba aquest malson? diuen. Els experts no dubten que el joven ha de mester reconnectar amb els seus iguals.
I aquest és el toc d’atenció que fa l’associació dual en aquesta campanya finançada pel Govern central. Que no comprin la idea de què han perdut un estiu i que l’han de recuperar incorrent en conductes de risc.
La pandèmia, segons projecte jove, ha repercutit en una reducció en el consum de drogues i alcohol per mor del tancament. Per això, ara que les mesures es relaxen, famílies i institucions han d’estar vigilants. I afegeixen que el temps perdut no s’ha de recuperar, sinó viure amb sensatesa d’acord a les circumstàncies actuals.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats