Sa Residència incorporarà una neuropsicòloga i una terapeuta ocupacional, però els familiars ho consideren "del tot insuficient"
Decepció entre els familiars dels usuaris de Sa Residència Colisée. Mesos enrere, l’empresa va rebre denúncies per la mala atenció que hi rebien els majors, i aquest dimecres els familiars s’han reunit amb la direcció del centre ubicat a Jesús, a Santa Eulària des Riu, per conèixer el pla de millores que s’implementarà a Sa Residència.
El principal problema és la manca de personal, sobretot de professionals amb qualificació específica. Però també hi ha mancances entre el personal assistencial, ja que a l’estiu alguns treballadors deixen el centre per dedicar-se a l’hostaleria durant la temporada.
Sa Residència Colisée els ha anunciat la incorporació d’una neuropsicòloga i una terapeuta ocupacional, però els familiars ho consideren “del tot insuficient” i han manifestat que estan “farts de bones paraules i pocs fets”.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç