Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Una tradició importada des de Mallorca que ha calat profundament en el calendari festiu gracienc
Ja fa més de tres dècades que el darrer cap de setmana de gener els carrers i les places de l’antiga Vila de Gràcia de Barcelona s’umplen amb la tradició dels Foguerons de Sant Antoni de sa Pobla.
Una tradició importada des de Mallorca que ha calat profundament en el calendari festiu gracienc. Una gran festa en què els protagonistes són els foguerons, els xeremiers, les simbombes, els glosadors i els cantadors.
Aquest any, milers de persones no es perderen la festa, que va ser amenitzada pel grup mallorquí Sonadors Sonats. Es va celebrar el tradicional fogueró a la plaça del Diamant i tampoc no va faltar la ballada a la plaça de la Virreina. Tota la festa es va allargar fins passada la matinada. S’ha acabat convertint en la festa major d’hivern de Gràcia.
Hi vam participar els “SedaÇ” i els “Sonadors Sonats”, Gràcies per l’aclariment.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella