Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El Consell insular ha reservat 15.000 euros del pressupost per a aquestes subvencions
Es vol potenciar l’ús d’aquest vehicle com una alternativa al cotxe o la moto. La mesura, que s’inclou al projecte Formentera.eco, s’aplicarà aquest estiu i, actualment, el Consell de Formentera prepara les bases de les ajudes.
Les botigues de bicicletes de l’illa han rebut la notícia amb optimisme i els residents, valoren aquestes mesures perquè són positives per a l’illa.
L’ampliació de la xarxa de carrils bici o de les zones habilitades per a bicicletes dins del Parc Natural, són altres de les mesures que es duran a terme per potenciar l’ús d’aquest mitjà de transport també entre els turistes.
El Consell preveu posar en marxa aquestes noves mesures amb vista a la temporada turística.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat