Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Coques de patata i de torró, troncs de Nadal, neules, mantegades i ensaïmades conviuen amb creacions originals i dolços com els 'panettone'
El dia de la mitjana festa és de gran activitat a molts de forns illencs. Hi ha gran quantitat de recollida de demandes per acompanyar amb pastissos el torró a les menjades familiars.
Del local Es Forn del Pla de na Tesa conten que enguany ha estat l’esclafir definitiu del ‘panettone’, molt demandat per Cap d’Any i Reis i que conviu amb les coques de patata i les ensaïmades per a la xocolata. També tenen ja comandes de tortells de Reis i fan pastissets propis.
Altres forns com les Pastisseries Mallorca també varien l’oferta. Fan els coneguts ‘troncs de Nadal’ i elaboren mantegades artesanes. A més, cada any despatxen gran quantitat de tortells.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte