Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
Al migdia, quan han bufat les ratxes de vent més intenses, la façana d'un edifici de Vila ha patit alguns despreniments
L’alerta groga d’aquest dijous per forts vents i fenòmens costaners s’ha saldat amb una dotzena d’incidències lleus en diversos punts d’Eivissa, sense registrar cap ferit. Durant la jornada, els bombers han actuat a Benirràs, al Port de Sant Miquel, al camí de sa vorera a Sant Antoni i as Cubells, a Sant Josep.
A més, a Vila, cap al migdia, quan han bufat les ratxes de vent més intenses, la façana d’un edifici ha patit alguns despreniments. Afortunadament, només ha causat danys materials en trencar el vidre d’un vehicle.
També al municipi d’Eivissa, ha anat a terra un fanal a l’avinguda del Vuit d’Agost, sobre algunes motocicletes que es trobaven estacionades a la via pública, situació que ha requerit la intervenció de la Policia Local.
A més, un arbre de gran alçada ha caigut a l’aparcament de les instal·lacions esportives des Raspallar. També a Vila, una figuera de grans dimensions s’ha desplomat al matí al pati del Col·legi Portal Nou. Els treballadors del servei de Jardins han actuat per garantir la seguretat de la zona i divendres retiraran aquest exemplar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros