Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Els més petits gaudeixen d'un matí d'alegria dedicat a la patrona del poble
Eulàlia i Llorenç han assistit a la missa dominical com cada any per Santa Eulàlia, la patrona del seu poble . L’any passat no van passejar després pels carrers per mor de les restriccions sanitàries, però aquest diumenge, en acabar, sí que han pogut ballar al ritme de la banda de la Colla Gegantera d’Alaior.
El dia ha acompanyat i nombroses famílies han seguit els gegants amb emoció fins arribar a la plaça des Ramal, perquè els avis del geriàtric també els poguessin veure.
Alaior recuperà la celebració de la seva patrona fa només 6 anys. La festa que més ha perdurat en el temps és la del seu patró, Sant Llorenç, a l’estiu, quan el poble celebra les seves festes de cavalls.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut