Les escoles celebren el Dijous Llarder
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses

Els més petits gaudeixen d'un matí d'alegria dedicat a la patrona del poble
Eulàlia i Llorenç han assistit a la missa dominical com cada any per Santa Eulàlia, la patrona del seu poble . L’any passat no van passejar després pels carrers per mor de les restriccions sanitàries, però aquest diumenge, en acabar, sí que han pogut ballar al ritme de la banda de la Colla Gegantera d’Alaior.
El dia ha acompanyat i nombroses famílies han seguit els gegants amb emoció fins arribar a la plaça des Ramal, perquè els avis del geriàtric també els poguessin veure.
Alaior recuperà la celebració de la seva patrona fa només 6 anys. La festa que més ha perdurat en el temps és la del seu patró, Sant Llorenç, a l’estiu, quan el poble celebra les seves festes de cavalls.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval