Sóller contra la massificació turística
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta
Els centres comercials de tot arreu s'omplen des de primera hora del matí de milers de persones disposades a trobar les millors ofertes
Primer dia de rebaixes oficial a tot Espanya i els grans centres comercials de la Península les comencen plenes de gom a gom. Mirades còmplices i nirvioses, però sobretot al capdavant per tenir ben controlada la porta i ser la primera persona a entrar. Una vegada aconseguit, polze enlaire i a liderar la desbandada… Tot i que, de vegades, la photo-finish, per mil·límetres, demostra que n’hi ha de més ràpids.
Un any més, el 7 de gener, els centres comercials de tot arreu s’omplen des de primera hora del matí de milers de persones disposades a trobar les millors ofertes.
En molts de casos, la gent aprofita que els Reis d’Orient s’han portat bé, però en d’altres, han anat a bescanviar petites confusions de Ses Majestats i ja, de passada, si es pot firar, tampoc no hi posen emperons.
I així, entre bosses, jerseis i molts de descomptes, a poc a poc s’omplen els carrers i les botigues dels centres de les ciutats . Tot, per aprofitar unes rebaixes que, oficialment, duren fins al 28 de febrer.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta
Un company l'ha localitzat aquest diumenge matí entre l'hipòdrom i la depuradora de Cala en Blanes