Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

La universitat no incrementarà el nombre de professors per al curs 2020-2021, però no descarta que els docents ampliïn el nombre d'hores de docència de manera voluntària
La UIB no incrementarà el número de professors per al curs 2020-2021, però no descarta que els docents ampliïn el número d’hores de docència de manera voluntària per fer front al nou curs marcat per la incertesa de la Covid-19. La Universitat, a més, fa feina amb la idea de començar al setembre amb una presencialitat adaptada. Això implicarà que els grups grossos, a partir de 70 alumnes, es desdoblaran per garantir la distància de seguretat.
El rector de la UIB, Llorenç Huguet, ha explicat que això farà que els alumnes rotin i una setmana assistiran a classe i l’altra seguiran el curs a distància. El rector ha afegit que “és un sistema que ha vengut per quedar-hi”. Tot i això, ha volgut destacar la importància del paper del professor.
La pandèmia ha suposat un cost extra de 850.000 euros per a la Universitat. El rector ha demanat a la Conselleria d’Educació que els diners que arribin del Govern central per fer front a la crisi del coronavirus siguin finalistes. Durant el confinament, el 94% dels exàmens han estat no presencials. De cara al futur, Llorenç Huguet ha explicat que es potenciarà encara més l’avaluació contínua.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
Amb les negociacions paralitzades, comença un cap de setmana de serveis mínims i de mobilitzacions