Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
És una de les primeres dades que emergeixen de l'Observatori de l'Habitatge, que pretén fer passes per facilitar l'accés a una residència
Els habitatges de cost limitat surten a la venda per un preu fins a un 50% inferior al que marquen els principals portals immobiliaris. I el mateix passa amb el lloguer.
El mes d’octubre, el metre quadrat s’ha anunciat per 5.115 euros als portals immobiliaris. És un 49% més alt que el valor d’un habitatge de preu limitat en un edifici existent. La diferència és menor si es compara amb el preu registrat en el notari, així i tot, arriba al 46%.
És una de les primeres dades que emergeixen de l’Observatori de l’Habitatge, que pretén fer passes per facilitar l’accés a una residència. També s’exposa que la superfície mitjana dels habitacles a les Illes és de 164 metres quadrats. Per al Govern, una xifra que dona marge a permetre divisions.
Entre les ofertes publicades i el preu que s’escriptura hi pot haver fins a un 30% de diferència. Per això, el Govern també espera que l’observatori pugui ajudar a regular els preus.
D’aquestes primeres estadístiques, també s’ha desprès que baixa la compra per part d’estrangers, que se situa ara en el 29%. Però que en la majoria de municipis de la Serra de Tramuntana el percentatge supera el 50%.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen
Pollença és l'únic poble que conserva aquesta tradició, que enguany protagonitzaran les germanes Marta i Júlia Llobera