L'expedició ha aterrat passades les dues del migdia
L’expedició del Reial Mallorca ha aterrat dimecres passades les dues del migdia a l’aeroport de Son Santjoan. Ho ha fet amb el bitllet per a la final de la Copa del Rei després de derrotar la Reial Societat a Anoeta als penals. Desenes d’aficionats s’han atracat a l’aeroport per donar la benvinguda als homes de Javier Aguirre. Un cop han pujat a l’autocar, s’han dirigit cap a l’estadi de Son Moix, on hi havia una crida per a rebre l’equip.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet