Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'Associació Hotelera de Menorca (Ashome) assegura que des del 2014 demanen un pla específic de promoció en el mercat alemany
L’Associació Hotelera de Menorca (Ashome) ha considerat aquest divendres que l’illa “ha quedat fora” del pla pilot de turisme a Balears, ja que l’ordre publicada pel Ministeri de Sanitat, que recull 47 vols des de diferents aeroports alemanys cap a Balears, només contempla una única connexió amb Maó.
“Menorca, una vegada més, ni és la primera ni serà l’última, s’ha quedat fora de tota aquesta activitat turística, perquè al mercat alemany continuem sent els grans desconeguts”, ha manifestat la gerent de Ashome, Azucena Jiménez.
En aquest punt, Jiménez ha recordat que la patronal “està demanant un pla específic de promoció amb el mercat alemany des de 2014”. Així mateix, ha criticat que l’únic vol que s’ha previst amb Menorca “ni tan sols és nou” ja que es tracta d'”un vol que ja existia”.
D’altra banda, des d’Ashome han apuntat que la prova pilot de turisme “és una idea fantàstica, però s’ha convertit finalment en una obertura de fronteres lliure”. “No es realitzarà un seguiment ni control dels turistes i no han de fer-se test en origen, la qual cosa ens semblava molt correcte”.
47 vols amb turistes alemanys arribaran a les Balears entre el 15 i el 30 de juny amb la prova pilot del Govern balear
Un sol vol confirmat a Menorca per portar turistes alemanys a la prova pilot
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia