Representen 180 visitants dels prop d'11.000 que recull l'experiència impulsada pel Govern
EFE/Cati Cladera
17
Consulta aquí el BOE amb la normativa que regula els corredors turístics a les Illes Balears
Menorca rebrà 180 dels prop d’11.000 turistes alemanys que participen del pla pilot impulsat pel Govern balear. Serà en un únic vol procedent de Dusseldorf i previst per al pròxim 27 de juny. Així es desprèn del Butlletí Oficial de l’Estat, que avui dematí ha publicat els detalls del pla, que comença aquest dilluns. Preveu 38 vols a Mallorca, 8 a Eivissa i un únic a Menorca.
El text recull també que l’estada mínima haurà de ser de 5 nits i que tots els passatgers hauran de demostrar tenir bitllet d’anada i tornada.
A més, es detallen els controls de seguretat i les mesures de seguiments dels turistes. Les aerolínies facilitaran les dades dels passatgers a les autoritats per poder fer-ne un seguiment.
Armengol diu que fa tot el possible perquè una part dels 10.900 turistes alemanys vagin a Menorca
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici