Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Més de la meitat de la planta hotelera del municipi ha fet reformes aquest hivern
Els hotelers diuen que s’ha millorat el perfil de client; però, tot i així, estan notant una davallada en l’ocupació per aquesta temporada turística. Segons els hotelers de Sant Antoni, el mes de maig ha estat molt fluix en quant a reserves. Pel que fa als mesos forts, juliol i agost, asseguren que l’ocupació és més baixa que els dos darrers anys.
35 hotels dels quasi 80 que hi ha al municipi han renovat les seves instal·lacions el darrer any. Aquestes reformes han fet canviar el perfil de client i poder suportar millor les davallades a les reserves.
Aquests empresaris esperen que en 5 anys estigui renovada el 90% de la planta hotelera del municipi. Demanen, que a banda de la inversió privada, també hi hagi inversió pública per millorar aquesta destinació turística.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents