Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Alguns establiments es plantegen donar per acabat l'estiu, ja que fa setmanes que reben cancel·lacions
El sector hoteler de Menorca tem que la quarantena decretada pel Regne Unit doni el cop de gràcia final a la temporada turística a l’illa. Ara mateix hi ha menys del 40% dels hotels oberts i la patronal diu que alguns establiments es plantegen donar per acabat l’estiu, ja que fa setmanes que reben cancel·lacions, per exemple de reserves fetes des de Catalunya.
El visitant britànic és el principal mercat turístic internacional a l’illa, amb mig milió de passatgers anuals. El sector hoteler tem que sigui l’estocada final a la temporada, ja que la patronal diu que des de fa dues setmanes rep un degoteig constant de cancel·lacions d’altres mercats, per exemple, del català.
El Consell es mostra preocupat, però confia que el baix índex epidemiològic de Menorca permetrà crear un corredor segur de passatgers amb el Regne Unit. Just aquest dissabte Tui havia reprès la seva operativa amb menorca.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella