Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
L'Institut d'Innovació Empresarial té una proposta didàctica perquè els nins i nines coneguin el comerç local
Els nins i nines de cada vegada perden més vinculació amb les botigues del seu poble. Ho diuen les escoles i l’Institut d’Innovació Empresarial, que té en marxa una proposta didàctica per a reforçar el comerç local.
A Muro, aquest dijous, els infants més petits han fet una ruta per diferents comerços del poble. Un d’aquests ha estat el supermercat, on en Pau Capó ha fet avui, en certa manera, de botiguer i professor. Despatxa i, avui, ensenya: “Això fa que els infants puguin saber que al seu poble poden trobar moltes coses”.
“Nosaltres anàvem a comprar el pa. Els infants, ara, no van tan tots sols, van a comprar amb els pares i de vegades a grans superfícies” explica Catalina Maria Escalas, agent de Desenvolupament Local de Muro.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora