L’Organització Mundial de la Salut assegura que rentar-se les mans és la tecnologia més econòmica per evitar infeccions i, per tant, per salvar vides. El video del personal d’infermeria de l’hospital Mateu Orfila de Mao és una manera divertida de conscienciar tothom, i especialment els fiets, de la importància de rentar-se les mans. Abans de dinar, després de tossir, en acabar l’hora del pati o quan van a dormir.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa