Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Aquest dissabte s'ha pogut veure molta afluència de gent a la zona de Can Pere Antoni, tot i que la majoria de les persones respectaven les distàncies de seguretat i duien la mascareta
EFE/Raquel Manzanares
139Mallorca passa a la fase 3, i a partir d’aquest dissabte, els establiments comercials poden obrir al 50% de l’aforament i no al 30% com fins ara. Tanmateix, dues de les mesures més importants i que més afecten els ciutadans, no entraran en vigor fins dimarts: les reunions socials, que podran ser a partir d’ara de dos nuclis de convivència i l’obertura de bars i restaurants, fins a les 17h de l’horabaixa. La normativa de les reunions socials afecta tant a interiors com a exteriors i també espais com la platja.
Aquest dissabte s’ha pogut veure molta afluència de gent a la zona de Can Pere Antoni, tot i que la majoria de les persones respectaven les distàncies de seguretat i duien la mascareta.
I una altre relaxació de les mesures que es posa en marxa dimarts és l’obertura de terrasses de bars i restaurants. En aquest cas, només hi podrà haver 4 persones per taula, i queda prohibit ajuntar-se més persones en taules diferents. L’horari serà fins les 17:15, però no es podran fer comandes més enllà de les 17h en punt.
DISMINUCIÓ DELS CASOS COVID:
Avui sumam 80 nous contagis i 8 morts per covid a Balears. A Mallorca, els contagis baixen. En el gràfic, apareixen tenyits de blanc els municipis que no han registrat cap cas nou en la darrera setmana. Són una vintena de municipis, el blanc avança però no acaba d’extendre’s a tota l’illa. Això significa que hi ha manco casos, però no acaba de fer net.
A la fase 3, de color taronja, veim Formentera i Mallorca que es troben encara lluny de les dades de Menorca, que amb només 3 casos en una setmana, passa a la fase 2. En canvi, Eivissa encara se situa per damunt dels 50 casos i, per tant, serà l’única illa que continuarà a la fase 4.
La guia de la desescalada a les Illes: així queden les restriccions a partir d’aquest dissabte
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida