Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

El model que s'aplica al País Valencià i a Navarra és objecte de debat a Llucmajor
Els inspectors d’Educació de les Illes Balears aposten per no modificar el model lingüístic que s’aplica a les aules. Afirmen que és fruit d’un elevat consens social, tot i que volen esperar a veure quina és la proposta final que el Govern decideix aplicar. Ho debaten aquest dimecres en una jornada que se celebra a Llucmajor.
El model lingüístic que s’aplica a les aules del País Valencià i a Navarra és el punt de partida d’una jornada que té per objectiu analitzar el que pot suposar la lliure elecció de llengua que es podria acabar aplicant a les escoles de l’arxipèlag. D’entrada, i en espera de saber quin model hi vol aplicar el Govern, els docents aposten per no tocar l’actual.
La lliure elecció de llengua també s’inclou als acords de govern entre el PP i Vox al País Valencià, i allà la comunitat educativa s’hi oposa, mentre que a Navarra s’aplica la immersió lingüística als territoris més propers al País Basc. La jornada per parlar del model lingüístic clourà avui dimecres horabaixa amb una taula rodona.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades