El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Perquè la vida va de veres i no es pot perdre ni un segon. I en "Sente", el bateria que els deixà fa un any i mig, present en els records de tots
Tornaran els Ja t’ho diré a oferir més actuacions en directe? Han estat quatre concerts que han duit el grup de Ciutadella per Catalunya, Menorca i anit a Lloseta. Un gust retrobar-se amb el públic, celebren la vida, diuen, però per ara, no confirmen propers directes.
Un darrer concert que a més inaugurà l’espai Almadrà de Lloseta i que s’omplí de fans indiscutibles dels Ja t’ho diré.
Finalitza així la mini gira amb l’esclat de la gent, cançons de sempre, la banda sonora de molts dels assistents, que sí, voldrien més concerts, potser en un futur no gaire llunyà.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran