Van sortir, junt amb més material sanitari, fa manco d'un mes des de Mallorca en un camió gestionat per l'associació Amar Ucraïna
Enmig del paratge fred i castigat de Khàrkiv ha arribat el carregament de llits provinents de l’antic hospital de Son Dureta. Van sortir fa manco d’un mes des de Mallorca en un camió gestionat per l’associació Amar Ucraïna.
D’un en un, treballadors de la zona han pujat les estructures, els matalassos i altres peces de mobiliari d’habitació a un dels hospitals més afectats per la guerra. Per motius de seguretat, no pot transcendir el lloc on es troba el centre sanitari. Però el que està clar és que el material era ben necessari.
Perquè la vida continua a la zona, tot i la destrucció. No hi ha massa moviment, però n’hi ha. A poca distància, commou la imatge de centenars de tombes de víctimes de la guerra.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto