Logo IB3N
X

Els llumets tornen encendre el Nadal de Maó dos anys després

Petits i grans s'han retrobat amb els follets de l'illa del Rei que s'han despenjat del campanar de Santa Maria

04/12/2021

Els llumets tornen encendre el Nadal de Maó dos anys després

177

La ciutat de Maó ha inaugurat la il·luminació de Nadal aquest dissabte capvespre. Després de dos anys, els llumets han tornat a la Plaça Constitució de Maó, des de l’illa del Rei, per dur la màgia de les festes nadalenques. Amb els seus poders han encès l’arbre i l’enllumenat de tots els carrers. Petits i grans han pogut gaudir d’un capvespre festiu i de les parades de la fira de Nadal ubicades devora l’Ajuntament.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella