La Fundació La Caixa i el hòlding Criteria han celebrat les primeres reunions a Palma com a conseqüència del trasllat de les seus socials des de Barcelona. La reunió va ser ahir dijous però acaba de transcendir ara, i va implicar el trasllat dels màxims directius des de la Ciutat Comtal, encapçalats pel president de les dues entitats, Isidre Fainé.
En concret, s’ha reunit el patronat de la Fundació Bancària La Caixa i el consell d’administració de Critèria, el hòlding de participacions empresarials de La Caixa. Segons l’entitat, han estat reunions ordinàries i de moment aquest trasllat a Palma no implica el desplaçament de treballadors ni de centres corporatius.
Recordem que la Fundació La Caixa té l’obra social més important d’Espanya, amb un pressupost de 500 milions enguany.
CriteraCaixa, participat al 100% per la Fundació, és accionista d’empreses líders del sector financer, energètic i immobiliari.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Es tracta d'un britànic de 40 anys