Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Entrarà en vigor quan es publiqui al BOIB, previsiblement el primer de gener
A les Illes Balears, els menors que compleixin els 12 anys entre aquest mes i el gener del 2022 i que només han tingut l’oportunitat de posar-se la primera dosi de la vacuna, podran accedir als llocs on s’exigeixi el certificat Covid. Cal recordar que han de presentar aquest document per accedir a qualsevol establiment de restauració, als centres esportius o als recintes culturals, entre altres espais.
La consellera de Salut, Patricia Gómez, ha signat aquest dijous una resolució que recull aquesta mesura, la qual entrarà en vigor quan es publiqui el text en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), previsiblement l’1 de gener.
La resolució també fa un aclariment sobre l’Acord de Consell de Govern del passat 23 de desembre, per concretar que els esdeveniments esportius on es demanarà el certificat Covid als assistents són aquells de caràcter autonòmic.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval