Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Entrarà en vigor quan es publiqui al BOIB, previsiblement el primer de gener
96
A les Illes Balears, els menors que compleixin els 12 anys entre aquest mes i el gener del 2022 i que només han tingut l’oportunitat de posar-se la primera dosi de la vacuna, podran accedir als llocs on s’exigeixi el certificat Covid. Cal recordar que han de presentar aquest document per accedir a qualsevol establiment de restauració, als centres esportius o als recintes culturals, entre altres espais.
La consellera de Salut, Patricia Gómez, ha signat aquest dijous una resolució que recull aquesta mesura, la qual entrarà en vigor quan es publiqui el text en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), previsiblement l’1 de gener.
La resolució també fa un aclariment sobre l’Acord de Consell de Govern del passat 23 de desembre, per concretar que els esdeveniments esportius on es demanarà el certificat Covid als assistents són aquells de caràcter autonòmic.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases