Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Angela Merkel i Josep Borrell reclamen una investigació
Els metges que atenen l’opositor rus, Alexei Navalni, a un hospital de Berlín han assegurat que els exàmens practicats reforcen la idea que va haver-hi un enverinament. Apunten que no han pogut precisar la substància concreta utilitzada, però sí que han confirmat els efectes tòxics per proves realitzades en diversos laboratoris independents.
Navalni continua en coma però, actualment la seva vida no està en perill.
Els metges russos que van tractar el líder opositor han insistit que no van trobar rastres d’intoxicació per un possible enverinament.
La cancellera alemanya, Angela Merkel, ha reclamat identificar els responsables i l’alt representant de la Unió Europea per a la Política Exterior, Josep Borrell, ha condemnat l’atac i ha demanat una investigació “independent” del succés.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya