Controlat l’incendi forestal a la Tramuntana, al terme de Puigpunyent, després de cremar 2,5 hectàrees
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany
Fan feina simultàniament a diversos municipis
Per damunt i per davall, cotxe a cotxe, els efectius de la Unitat Militar d’Emergències cerquen i recerquen a la localitat de Xiva entre el fang i la ferralla, per si hi troben víctimes atrapades. En algunes ocasions, es troben amb cotxes tancats i han de rompre els vidres.
És una feina laboriosa i que implica molts d’efectius i també molta de maquinària. A Riba-roja de Túria, tracten de retirar amb graneres i mànegues d’aigua el fang, que s’acumula a cada racó del municipi. Treballen sense descans també a Paiporta, on l’aigua encara inunda soterranis arrasats.
Al municipi de Torrent, la UME cerca més desapareguts i mentrestant, ja ha partit cap al port de València el buc amfibi ‘Galícia’, considerat un ‘hospital flotant’. Es tracta d’un allotjament militar i que serveix per donar ajuda humanitària a la població.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Teresa Comellas, de l'IES Josep Maria Quadrado de Ciutadella, ha tret un 9,878 i ha rebut, en companyia d'altres 19 alumnes, un reconeixement per part del Govern