Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Ara s'hi podrà escometre la reforma per acabar l'immoble i destinar-lo a lloguer social per a joves
Després de mig any, els ocupes han abandonat l’edifici que va comprar l’Ibavi a Maria de la Salut. El consistori marià i l’Ibavi havien interposat demandes per treure’ls, ja que l’immoble ni tan sols tenia el final d’obra i les dues famílies que s’hi havien instal·lat tenien menors a càrrec seu. Finalment, dimecres de matí abandonaren l’edifici. Un fet que permetrà a l’Ibavi escometre la reforma per destinar-lo a lloguer social.
Aquest dijous la brigada municipal ha tapiat les entrades de l’immoble i també s’ha instal·lat un precinte policial i una alarma per evitar que torni a ser ocupat. Ara, l’Ibavi accelerarà la redacció del projecte amb l’objectiu que a finals d’any es puguin adjudicar els pisos. Seran per a joves que hagin estat empadronats a Maria durant un mínim de 10 anys.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Ha finat quan nedava a Cala Blava, a Mallorca