177 pagesos de Menorca tenen pendents de cobrar més de 3 milions i mig d’euros en subvencions del Govern. Fa un any i mig que esperen rebre les ajudes del Pla de Desenvolupament Rural, que 290 d’ells van sol·licitar a finals de 2015 amb l’objectiu de comprar maquinària o construir paret seca. 113 ja han cobrat 1,3 dels 5 milions concedits a l’illa, però la resta encara continúa esperant. Fonts del Fogaiba, empresa pública que gestiona aquestes subvencions, asseguren que els pagaments es faran efectius entre aquest mes i el juliol.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.