No volen que els 1.650.000 euros que havia de destinar-hi el Govern, es desviïn a ajudes per a la Covid
A Sant Lluís, el grups polítics han fet front comú per garantir la compra de l’edifici de Sa Tanca amb l’Impost de Turisme Sostenible.
L’acord unànime assolit al ple pretén impedir que l’adquisició d’aquest centre comercial abandonat a l’entrada del poble quedi sense finançament i que el milió 650 mil euros que el Govern Balear havia compromès s’acabi destinant a partides d’ajut als afectats per la Covid.
Tot i que els usos d’aquest immoble encara estan per decidir, el Consistori considera que adquirir aquesta propietat, perquè sigui de titularitat municipal, és clau per al desenvolupament del poble i que pot ajudar a reactivar l’economia local.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una altra persona ferida roman ingressada a l'UCI de Can Misses i una altra es troba a un centre privat
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre