Enric Mas fa història i guanya la Vuelta
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
Puigdemont, des de Brussel·les, demana que la Fiscalia deixi d'acusar-los si guanyen els comicis
Jornada d’anades i vengudes dels principals líders polítics catalans, que tot i la llunyania, han aprofitat per creuar-se missatges i retrets.
Des dels exteriors de la presó d’Estremera, Esquerra Republicana ha demanat als comuns una major implicació per aconseguir la llibertat d’Oriol Junqueras, el seu número 1.
Xavier Doménech ha criticat la incoherència dels partits independentistes.
Mentrestant, Miquel Iceta s’ha postulat de nou com a única solució a un govern no independentista.La líder de Ciutadans, Inés Arrimadas, ha criticat que el PSC vol la presidència a tota costa.
El Partit Popular, que avui ha rebut el suport del president Rajoy ha tornat a tancar la porta a un possible govern independentista.Des de la CUP han volgut recordar que aquestes eleccions són imposades.
Finalment Puigdemont, des de Brussel·les, ha demanat que la Fiscalia deixi d’acusar-los si l’independentisme guanya els comicis aquest dijous.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
El sector de l’hostaleria comença a emprar-la, sense cap efecte en els llocs de treball
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar