Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La nit del 5 de gener és una nit màgica i els somnis es compleixen
L’arribada dels Reis d’Orient és imminent, ja són de viatge i arriben dilluns. Avui els nins i nines encara han pogut entregar les seves cartes als patges reials, que han acudit, a Palma, a la Plaça de Cort. Una cita en què els han contat els seus somnis i les seves peticions.
Pacients, han fet cua i han esperat l’arribada dels patges reials amb les cartes a la mà. No obliden el que han demanat, peticions de tota classe, molts jocs, juguetes i desitjos per a tots.
I els han contat si s’han portat bé i com els ha anat l’escola.
Els patges, que han estat rebuts pel batle de Ciutat, els han assegurat que Ses Majestats ja venen cap aquí i que dilluns, faci sol, neu o pluja… arribaran puntuals a les sis de l’horabaixa.
Cada infant ha triat els patges del seu rei preferit, i han dipositat les cartes en una senalla. I saben que la nit del 5 de gener és una nit màgica i els somnis es compleixen.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja