Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Denuncien que l'aerolínia està cedint rutes que operava per Iberia Regional a altres companyies que resulten "un enorme descontent" en treballadors i passatgers
El sindicat de pilots Sepla ha anunciat una convocatòria de vaga a Air Nostrum per als dies 23, 26 i 30 de novembre en entendre que la companyia està desviant la producció a altres aerolínies dels mateixos propietaris, posant en risc el futur i les condicions de treball.
El Sepla ha presentat avui dijous dematí la convocatòria oficial d’aturades de 24 hores davant els organismes competents, segons ha indicat en un comunicat.
El sindicat de pilots denuncia que Air Nostrum està cedint rutes que operava per Iberia Regional des de fa diversos mesos a altres aerolínies com Canary Fly, DAT, DOT i Fly Compass, la qual cosa generava, segons aquest col·lectiu, “un enorme descontent” en treballadors i passatgers.
Fuselatge deteriorat i interior en mal estat a un avió que operava entre illes
A més, el Sepla considera que el desviament de rutes a terceres marques del mateix grup empresarial “amaga un buidatge de contingut de producció” i una “precarització de l’ocupació”.
En un comunicat remès a l’octubre, el Sepla subratllava que l’externalització continuaria a partir de novembre, quan l’aerolínia maltesa MedOps comencés a operar rutes interinsulars d’Iberia Regional a les Balears.
Així mateix, el Sepla agregava que l’adquisició del 51% de MedOps es va fer a través del grup ILAI, “un conglomerat empresarial creat pels mateixos socis d’Air Nostrum a principis de 2018, per diversificar el seu negoci”. L’aerolínia valenciana també realitza rutes en règim de ‘wet lease’ per a companyies com Lufthansa, SAS, Croatian o Brussels Airlines, “alhora que la pròpia Iberia permet que siguin terceres aerolínies les que operen els seus vols regionals”.
Des de la secció sindical de Sepla ja indicava que aquesta estratègia era similar a la de Binter Canarias, “que va acabar gairebé desapareguda mentre altres aerolínies del mateix grup es quedaven amb els avions i la tripulació”. De fet, indicava que aquesta situació va provocar que els pilots que es van moure a les altres aerolínies ho van fer amb condicions laborals “molt pitjors”, i que els que no van acceptar anar-se van acabar acomiadats.
Recentment, la companyia valenciana Air Nostrum va iniciar una nova selecció de tripulants de cabina de passatgers (TCP) per incorporar a la seva plantilla, i realitzarà entrevistes a candidats a Madrid, Santander, València, Vigo i Saragossa.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi