Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Els taxistes oficials lleven el punt d'informació que pretenia evitar la presència dels il·legals
Els taxistes han eliminat el punt d’informació que varen instal·lar l’any passat a l’Aeroport d’Eivissa. Amb això, pretenien fer fora els conductors pirata, però diuen que els il·legals varen continuar operant igual, que no va servir de res… És la lluita de cada estiu.
Els conductors sense llicència es col·loquen a la zona d’arribades, tant a l’interior com a l’exterior, i van oferint-se als turistes sense dissimular. Els taxistes demanen més controls i critiquen la inacció tant de les institucions com d’AENA. Per tal d’evitar la presència tan massiva dels conductors pirata a l’interior de l’aeroport, els taxistes varen instal·lar l’any passat un punt d’informació a la zona d’arribades. Hi havia dues treballadores que rebien amenaces dels pirates, que a més, se situaven a prop de l’estand per fer-se passar per legals.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució