El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Asseguren que pagaven les seves consumicions i que mai no varen preavisar l'empresari de les inspeccions als seus locals
Els policies que han declarat en el marc del cas Platja de Palma neguen haver donat tracte de favor a Miguel Pascual. Asseguren que no feien treballs de vigilància privada als locals d’oci nocturn de l’empresari i que tampoc no el preavisaven de les inspeccions. A més, mantenen que no rebien copes gratuïtes als seus establiments.
Cinc dels acusats varen ser absolts pel cas Cursach
Cinc dels policies acusats en aquesta causa també varen ser jutjats i absolts al cas Cursach. Un d’ells, Carlos Vallecillo, es queixava aquest dimarts d’animadversió per part de Miguel Ángel Subirán, el fiscal que va instruir les dues causes. Comentava que era contradictori que l’hagin acusat en una peça d’afavorir els interessos de Bartomeu Cursach i, en altra, de beneficiar Miguel Pascual, tenint en compte que són competència un de l’altre.
Els acusats han acabat de declarar aquest dimarts i dijous començaran a declarar els testimonis.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle