Desallotgen un hotel d’Alcúdia per un incendi a la sala de màquines
Els turistes de l'establiment asseguren que no han sonat les alarmes contra incendis

Si d'aquí a un mes ningú no presenta cap reclamació, Lloret ja tendrà en marxa l'ordenança definitiva per regular aquest espai natural
Si d’aquí a un mes ningú no presenta cap reclamació, Lloret ja tendrà en marxa l’ordenança definitiva per regular l’espai natural sa Comuna. Fa 16 anys que posaren en marxa un pla d’usos però serà a partir d’ara quan la Policia Local podrà sancionar les infraccions. Asseguren que les multes poden arribar als 10.000 euros.
Sa Comuna de Lloret és un dels espais naturals més antics de Mallorca. Fa 252 anys que és de titularitat municipal. Avui dia són molts els que comparteixen aquesta zona de garriga i bosc i per això, l’Ajuntament han hagut d’establir unes normes per a la convivència. Un projecte que han liderat el GOB.
La Policia Local serà l’encarregada de vigilar cada dia que la normativa de la nova ordenança es compleixi. Passejar-hi amb un ca sense fermar, tallar-ne branques o tirar-hi residus són algunes de les infraccions més recurrents.
L’associació de caçadors creu que era més que necessari perquè totes les activitats puguin ser compatibles.
Els turistes de l'establiment asseguren que no han sonat les alarmes contra incendis
S'ha detectat en un cavall de Maó. Es transmet per picada de moscard i pot afectar les persones
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
N'han trobat les despulles mortals en una platja de Lombok