Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Si d'aquí a un mes ningú no presenta cap reclamació, Lloret ja tendrà en marxa l'ordenança definitiva per regular aquest espai natural
Si d’aquí a un mes ningú no presenta cap reclamació, Lloret ja tendrà en marxa l’ordenança definitiva per regular l’espai natural sa Comuna. Fa 16 anys que posaren en marxa un pla d’usos però serà a partir d’ara quan la Policia Local podrà sancionar les infraccions. Asseguren que les multes poden arribar als 10.000 euros.
Sa Comuna de Lloret és un dels espais naturals més antics de Mallorca. Fa 252 anys que és de titularitat municipal. Avui dia són molts els que comparteixen aquesta zona de garriga i bosc i per això, l’Ajuntament han hagut d’establir unes normes per a la convivència. Un projecte que han liderat el GOB.
La Policia Local serà l’encarregada de vigilar cada dia que la normativa de la nova ordenança es compleixi. Passejar-hi amb un ca sense fermar, tallar-ne branques o tirar-hi residus són algunes de les infraccions més recurrents.
L’associació de caçadors creu que era més que necessari perquè totes les activitats puguin ser compatibles.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13