Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

L'artista lloritana va guanyar 3 guardons
La setena edició dels Premis Enderrock de la Música Balear va coronar Maria Jaume com a gran triomfadora de l’any. L’artista de Lloret de Vistalegre va guanyar els premis per votació popular a millor disc d’autor i millor artista i també el de millor disc, lliurat per crítica especialitzada.
Altres grups i artistes guardonats foren Maria Hein, Pitxorines, Guille Wheel and The Waves, Plan-ET, Ánimos Parrec. També Anegats, que reberen el premi a la Trajectòria.
També hi va haver reconeixement per a històrics de la música balear.
Tant per als que encara hi són, com Ossifar o el tècnic i productor Mateu Picornell… com per als que ja han partit, com el bluesman mallorquí Víctor Uris, que va morir el passat mes d’abril.
Més de 3.500 persones seguiren la gala a través del canal de YouTube d’IB3. Nit d’encontre entre passat i present de la música balear que dibuixa un futur més que esperançador.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari