Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Es calcula que s'aprovaran la setmana abans de Nadal
Els partits dels Acords pel Canvi aplaudeixen haver tombat les tres esmenes a la totalitat de l’oposició que haurien obligat la consellera Cladera a elaborar uns nous pressupostos per a l’any que ve. El PP retreu al govern que els comptes no quadren.
El Pi, que s’ha mostrat disposat a negociar esmenes parcials, adverteix que el gran problema d’aquests pressuposts és, a la pràctica, la manca de finançament per part de l’Estat i la inexistència d’UN REIB.
Ciutadans titlla aquests pressuposts d’electoralistes.
Aquests són els darrers pressuposts de la legislatura, el que ha donat peu a què socialistes i populars possassin messions sobre qui els gestionarà de veres.
De moment, la consellera ha volgut immortalitzar la votació de les quantitats globals dels pressuposts que ha superat.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata