X

Els pressupostos illencs de 2019 comencen la tramitació parlamentària

Es calcula que s'aprovaran la setmana abans de Nadal

21/11/2018

Els pressupostos illencs de 2019 comencen la tramitació parlamentària

109

Els partits dels Acords pel Canvi aplaudeixen haver tombat les tres esmenes a la totalitat de l’oposició que haurien obligat la consellera Cladera a elaborar uns nous pressupostos per a l’any que ve. El PP retreu al govern que els comptes no quadren.

El Pi, que s’ha mostrat disposat a negociar esmenes parcials, adverteix que el gran problema d’aquests pressuposts és, a la pràctica, la manca de finançament per part de l’Estat i la inexistència d’UN REIB.

Ciutadans titlla aquests pressuposts d’electoralistes.

Aquests són els darrers pressuposts de la legislatura, el que ha donat peu a què socialistes i populars possassin messions sobre qui els gestionarà de veres.
De moment, la consellera ha volgut immortalitzar la votació de les quantitats globals dels pressuposts que ha superat.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT