Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Seran més bons que l'any, diuen els pagesos, perquè han madurat més en bones que l'any passat
Aquesta setmana comencen a veure’s els primers melons a Mallorca. A Vilafranca de Bonany, on la terra en dona de bons, en cultiven fins a 17 varietats, sobre tot de les castes “calapoter” i “marina”. Els pagesos estimen que la collita serà d’una qualitat excel·lent.
El meló vol sol i llum. Aquest temps li agrada i per això aquests dies ja el veiem guaitar pel sementers de Vilafranca. L’any és complicat perquè la terra és eixuta que no ho pot ser més, enguany hi ha hagut molta sequera i els animals no hi ha on puguin anar a beure i menjar, per això tant els de pèl com de ploma es mengen les meloneres.
En Sebastià Jaume, de Ca Na Sopeta, no gosa dir quants melons collirà aquesta temporada perquè el temps comandarà. Així i tot un pagès sempre passa gust de fer prediccions. Qui les vulgui tastar no importa compri cap bitllet. Basta que meni fins al centre de l’illa, fins a Vilafranca, on s’hi fan els melons amb més anomenada de Mallorca.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte